top of page

Smaržas atšķirīgi ietekmē dažāda dzimuma un vecuma cilvēkus


Smaržas ietekmē visus

Jaunāki cilvēki ir jutīgāki pret smaržām, jo novecojot oža visbiežāk vājinās.


Jāakcentē, ka sieviešu oža ir jutīgāka nekā vīriešu. Taču vienalga - smaržas ietekmē visus bez izņēmuma. Praksē redzams, ka sieviešu auditorija ir ieinteresētāka apkārtējās vides aromatizēšanas risinājumos. To, iespējams, var saistīt ar sieviešu emocionālo izpausmju intensitāti.

Ir smaržas, kuras labāk patīk vīriešiem, un ir tādas, kuras labāk patīk sievietēm, taču reizēm gadās arī tā, ka samērā sievišķīgs aromāts, piemēram, rožu, var izraisīt antipātijas ne tikai vīriešiem. Tas ir atkarīgs no personas rakstura un zemapziņā apslēptajām atmiņām.

Tāpēc vislabākā izvēle ir universāli smaržu maisījumi, kurus ir pārbaudījis gan ražotājs, gan mūsu klienti. Protams, izvēlētā mārketinga smarža būs atkarīga arī no Jūsu uzņēmējdarbības rakstura.

Smaržas pilda dažādus uzdevumus un veic vairākas misijas. Dažādas smaržas, atkarībā no to satura, var:

· veicināt apetīti;

· atspoguļot tīrību un kārtību;

· radīt mājīgu atmosfēru;

· akcentēt greznību un ekskluzīvu stilu;

· palīdzēt atslābināties, koncentrēties vai, tieši pretēji – pildīt ar enerģiju utt.

​​

Tātad Jūs varat izvēlēties, kādus mērķus vēlaties sasniegt un kā izmantot smaržas savā uzņēmējdarbībā.

コメント


bottom of page