Image by ali mahmoodi

Telpu aromatizēšana - 

labākam noskaņojumam un veiksmīgākai uzņēmējdarbībai  

Neat Waiting Room

Telpu aromatizēšana ir viens no rīkiem, ar kura palīdzību var radīt mājīgu un aicinošu atmosfēru telpā. Ikviens no mums rūpējas par savu istabu, automobiļa salona, darbavietas smaržu, lai tā būtu mums patīkama un kalpotu savam mērķim.

Ar smaržu palīdzību guļamistabā tiek radīta miera oāze, viesistabā – labs noskaņojums, bet darbistabā vēlamies palikt moži un enerģiski. Šie paši noteikumi ir spēkā arī mērķa objektos.

Ikvienā uzņēmumā – birojā, veikalā, SPA, viesnīcā, sporta centrā, ārstniecības iestādē u.c. vajadzētu ņemt vērā līdzīgus smaržu uzdevuma mērķus, lai ietekmētu objektā notiekošos procesus, kas ir saistīti ar emocijām.

Aromātiskas telpas ir reprezentatīva Jūsu uzņēmuma daļa, kas veido noteiktu tēlu klientu acīs.

Tāpēc iesakām iekļaut šo būtisko aspektu mārketinga stratēģijā.

Nedaudz vēstures, kā arī kādēļ telpu aromatizēšana kļūst aizvien populārāka.

Pēc arheoloģiskajos pētījumos atklātā ēterisko un aromātisko eļļu iegūšana bija pazīstama jau pirms vairākiem tūkstošiem gadu. Viduslaikos tika drukātas grāmatas, kurās bija aprakstīts ārstniecības zāļu un ēterisko eļļu noderīgums cilvēku veselībai. Vēlāk, attīstoties rūpniecībai un tradicionālajai Rietumu medicīnai, šo augu eļļu sniegtais labums ir ticis nepelnīti aizmirsts.

Taču telpu aromatizēšanas noslēpumi tika nodoti no paaudzes paaudzē. Taisnību sakot, nav nemaz jābūt īpašam ekspertam, lai sajustu smaržu ietekmi uz emocijām un darbībām, kas tiek veiktas to iespaidā.

Ilgu laiku smaržas pārdošanas apjomu palielināšanai tika izmantotas tirgos un gadatirgos, kur lielu sortimenta daļu veidoja garšvielas, garšaugi un citi pārtikas produkti. Tie dabiski piesaistīja cilvēkus.

Mūsdienās, detalizēti analizējot visus procesus, kas ietekmē uzņēmējdarbības gaitu, tika konstatēta smaržu nozīme, turklāt tās nozīme tika saistīta ar lēmumiem, kas pieņemti emociju iespaidā. Tāpēc aizvien vairāk uzņēmumu un organizāciju, saprotot šā nozīmīgā rīka izmantošanas iespējas, iekļauj telpu aromatizēšanas mērķus mārketinga stratēģijās.

Lasīt vairāk