
Smaržas veikaliem
Veikalu aromatizēšana
Veiciniet patīkamu iepirkšanās pieredzi!
Apkārtējās vides aromatizēšana ir jauns veids, kādā uzlabot iepirkšanās pieredzi.
Pirmais iespaids ir visspēcīgākais.
Ieejot veikalā, Jūsu izjūtas tiek stimulētas dažādos veidos. Apkārtējās vides smarža ir vērsta uz klienta spēcīgāko izjūtu, tā uzreiz atdzīvina atmiņas un pamodina emocijas, pārvēršot šo acumirkli patiesi neaizmirstamā pieredzē.
Smaržas veikaliem ir jauns līdzeklis, kas palīdz palielināt pārdošanas apjomus, veicina zīmola lojalitāti, izpratni un klientu iesaisti.
Radiet unikālu, tieši Jūsu veikalam atbilstošu vidi.
-
Apkārtējās vides aromatizēšana uzlabo kopējo veikala apmeklējuma pieredzi.
-
Apkārtējās vides aromatizēšana pagarina veikalā pavadīto laiku.
-
Apkārtējās vides aromatizēšana veicina zīmola lojalitāti.
Dzīve – tie ir acumirkļi. Negaidiet, radiet tos paši!
Pirmais, ko redz un jūt klients, ir tēls un smarža. Ja veikalā tiek izmantots īpašs aromatizēšanas līdzeklis, domājams, ka smarža būs pirmā, kas piesaistīs klientu un liks meklēt smaržu izplatīšanās vietu.
Veikala smarža ir viena no nozīmīgākajām tēla daļām, kas veido klientu viedokli un veicina to lojalitāti.
Oža, apvienojumā ar emocijām un atmiņām, ir pirmais palīgrīks, kas palīdz atlasīt to, kas cilvēkam ir noderīgs un drošs. Tāpēc smaržas veikaliem ir jāizvēlas uzmanīgi un optimāli jāpielāgo uzņēmuma galvenajiem mērķiem un klientu vajadzībām.
Smaržu mārketings veikaliem ir gadsimtu laikā pārbaudīta metode, kas ir no jauna atklāta un tiek inovatīvi izmantota ar mūsdienu aromatizēšanas tehnoloģiju palīdzību.
Kā smarža ietekmē cilvēku iepirkšanās laikā?
Ja, apmeklējot tirdzniecības vietu, cilvēks nokļūst patīkamā atmosfērā, viņš ir pozitīvi noskaņots attiecībā pret pārdevējiem. Nereti potenciālais klients mēdz būt nedaudz aizkaitināts, savās domās iegrimis, viņu nomāc paša rūpes un skeptiski tiek vērtētas ne tikai preces, bet arī personāla piedāvātā palīdzība. Taču, sajūtot patīkamu aromātu, pircējs pamazām atslābinās, atgūst līdzsvaru un labu noskaņojumu, jo, sajūtot aromātu, limbiskā nervu sistēma pamodina pozitīvas emocijas un atmiņas.
Pētījumos ir konstatēts, ka aromātiskā telpā klients pavada ilgāku laika posmu, augstāk vērtē preču un apkalpošanas kvalitāti. Aromātisko smaržu stimulēts, cilvēks cenšas maksimāli uzturēties vietā, kurā viņš jūtas harmoniski, jo zina, ka, izejot laukā, atkal nonāks ikdienas haosā.
Pievērsiet uzmanību, ka smaržu ietekme nav atkarīga no tā, vai tiek ticēts tās īpašībām.
Smaržu daļiņas, nokļūstot organismā, izraisa attiecīgas reakcijas, nepieprasot analīzi vai lēmuma pieņemšanu. Tāpēc varat būt droši, ka smaržas veikaliem palīdz ietekmēt klientu un personāla emocionālo pašsajūtu.
